Podróż przez sen

Śniła mi się nieszczęście lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony także było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję także przeżyłem szok, gdyż był w tym miejscu pokazany szczegółowo taki sam sytuacja, kto widziałem we śnie. Jak owo się mogło wystawać?Śpiąc, macie dostęp aż do innych wymiarów oraz czasów. Ty zobaczyłeś wypadek, aż do którego przyczepiony był nieskończony towar poruszający, tak więc przejąłeś odsetek uczuć osób biorących wewnątrz przed udział. Dlatego zapamiętałeś pełnia właśnie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi natomiast inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, gdy wiernie mają miejsce. Gdy do tego stopnia się losy, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój zjawa opuszcza twoje zgromadzenie i udaje się z misją ratunkową, by ulżyć tym, którzy umarli, oraz iżby pocieszyć ocalałych. Budzisz się ledwo żywy, ponieważ wybitnie ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci poprzedni małe, czasami śniło mi się, iż wewnątrz domu wybuchał pożoga, a ja negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie no miało teren zabudowany wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, i namiętność paniki w życiu negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci ówczesny małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju spanie równocześnie uwalnia porcja zablokowanych emocji natomiast pomaga zwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się casus lub nieszczęście, co mogę uczynić?Możesz egzystować wewnątrz stanie kogoś ostrzec, jednak ta jednostka prawdopodobnie nie pobrać twoich słów pod uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo zaś wsparcie na rzecz ofiar. Otaczaj całe okoliczność światłem plus poproś anioły o asystent w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie gołowąs mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie natomiast czułam, że to właśnie mój syn. Powiedział, że u niego pełnia w środku porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w środku duchu, twój syn dorastał wraz z tobą zaś twoją rodziną. Jego dusza wybrała ten tryb doświadczania natomiast wzrostu, w miejsce życia w środku ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zapewnić cię, że ogół u niego w porządku.Miałam aborcję, tudzież dalej poroniłam także kiedy niekiedy śni mi się dubel dzieci bawiących się ochoczo do wnętrza ogrodzie. Czy mogą istnieć owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli owszem, owo w jaki procedura mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w środku snach, żeby przypomnieć ci, iż wsio u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą natomiast rozwijają się, w środku miarę na kształt ty oraz twoja ród uczycie się zaś doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśliby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, powiesić na choince bombkę lub obsiać kwiecie w środku ich imieniu, sprawiając, iż poczują przynależność aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi także wznosząc w ciągu negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała panienka plus powiedziała, podczas gdy ma na miano oraz że jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej imię, które zdradziła mi we śnie.Tak, to w istocie cudowne. Musiałaś znajdować się nader otwarta zaś wrażliwa, gdyż córeczka miała wybór nawiązania spośród tobą faktycznie żywego oraz wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna natomiast przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj miano przekazywane jest spośród umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo nie chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora poprzez przemienianie wiedza lub uczuć wewnątrz historia, grę słów lub metaforę, które możesz w przyszłości rozszyfrować.W który fortel mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda wymiary twojego snu to jakikolwiek odcinek ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza trwanie każdej tej części, a także słyszysz ją zaś wysłuchujesz, co ma do przekazania, wnet znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie i duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się rezonans na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wybieg na sposób najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu natomiast przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnogość pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, toż później powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na wykonanie pracy a dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana tudzież oszukana, a wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę natomiast łańcuch, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które nakład było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, jakkolwiek być może wręcz przeciwnie tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca zdarzenie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tamtym miejscu pójść tudzież je usunąć.Zinterpretowałam to w rzeczy samej: Muszę ustrzec się zadłużenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom zbyt przyrzeczenie mi do tego stopnia kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I w ów podejście, także nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne oraz mogą nastawić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, owo różni kadry postrzegają rzeczy w środku niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie dodać otuchy śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo opatrywanie sygnaturą dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co dany alegoria oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów i dlaczego zasoby ludzkie je mają? Co wolno spośród tym dokonać?Koszmar częstokroć wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nierzadko tłumione są od wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała pozycja wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa albo wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezbronny lub słabowity, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym społem, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym na skroś koszmary. Często pomaga dokładne renowacja w myślach takiego snu, u jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się natężenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba wynagrodzić te uczucia wewnątrz taki metoda, do wnętrza kto negacja logiczna wolno było tego poczynić do wnętrza czasie, podczas gdy było się rzeczywiście bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż w tym momencie odkąd długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce stać się uwolniona.Straszny sen przypuszczalnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować stały dojście do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą niezbyt dokładnie przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy z reguły dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią albo nie chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora przez przemienianie wiadomości lub uczuć do wnętrza opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz dalej rozszyfrować.W jaki fortel mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda kawałek twojego snu owo jakiś pole ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza istnienie każdej tej części, natomiast dodatkowo słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma do przekazania, w krótkim czasie znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie plus duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę przyjąć reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi fortel na sposób najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których nie była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, natomiast po pewnym czasie powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy oraz dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, a wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azaliż powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę zaś ciąg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które emisja było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, tymczasem przypadkiem nic bardziej błędnego tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca arena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w ową stronę pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam owo w ów rodzaj: Muszę rozdysponować ciężar finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom za zapewnienie mi ano kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I do tego stopnia, dodatkowo nie. Niektórzy zasoby ludzkie mają duże zdolności parapsychiczne natomiast mogą dostosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, to różni społeczeństwo postrzegają rzeczy wewnątrz różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie dodać otuchy śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo prestiż dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co dany ikona oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów tudzież z jakiego powodu mieszkańcy je mają? Co wolno spośród tym wykonać?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nagminnie tłumione są od momentu bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar w czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezbronny lub kruchy, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym wraz, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym przez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja w środku myślach takiego snu, w pobliżu jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada zadowolić te uczucia do wnętrza taki postępowanie, w kto negacja logiczna wolno było tego sporządzić wewnątrz czasie, gdy było się faktycznie bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż uprzednio od chwili długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny sen może być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć wieczny wejście do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą swobodnie przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę być słyszane ani oddane wewnątrz słowach, ujęte w zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością a wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) zaś oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być może bardziej odpowiednim słowem byłaby "kontemplacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się trochę do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się mimo to zdefiniowanie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, albowiem istotą buddyjskiej staż nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać owo dzięki uspokojenie umysłu a utrzymywanie tego stanu, w którym niezbicie manifestuje się ubolewanie oraz mądrość. Inna sposób wykonywania polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała oraz wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy i percepcja w sumie co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu wymienić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypadkiem mienić się dużo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się niewiasta wielce z wizjami, sensacyjnymi doznaniami również tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to metodyczny instruktaż, na wskroś logiczny także konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie a inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myślenie koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny wytrysk powietrza wchodzi a wychodzi na mocy nos. Myśli i dźwięki po prostu bez przymusu przepływają, w taki sposób w charakterze chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się dopiero co na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu pod przeszkadzających uczuć także bezpośrednie doznanie pełnej przytomności tudzież nieograniczonej otwartości. Tylko w takim przypadku będzie się do wnętrza stanie szczerze dawać plon innym. Wyobraź sobie jak do wnętrza centrum klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz za razem bardziej w środku ciała. Kiedy już bez reszty je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności również przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach także wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, natomiast faktyczność zaczyna wyrzucać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem tudzież pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj ano w żółwim tempie gdy chcesz. Możesz dodatkowo próbować na sąd lub w umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając w sąsiedztwie okazji żądza szczęścia na rzecz wszystkich istot (do wnętrza tym oraz dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś za bardzo egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu sądzić, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w tobie dodatkowo w innych. Postaraj się zauważać owo, tak bardzo głęboko dodatkowo prosto spośród mostu, jakże ostatkiem sił potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostawać w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii a dodatkowo pełnej przytomności istotnie mozolnie, jako potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, wewnątrz "tędy również współcześnie". Po chwili wszelki świat pojawia się jeszcze raz - czysty tudzież doskonały. Każdy atom wibruje radością oraz jest utrzymywany wewnątrz całości przez miłość. Wszystko jest świeże oraz nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, odpoczynek istoty, obojętnie od tego innymi słowy o tym wiedzą, innymi słowy też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się dodatkowo nasze trup, ale wręcz dzisiaj wcześniej czas wolny od chwili słabości dodatkowo chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, aktualnie je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na meta wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły na przestrzeni medytacji, stają się nieograniczone oraz docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich udręka również dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe fart - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz stworzyć owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (afekt, politowanie, zabawa, parytet)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nasiona mandali

Piękno pereł